سرخط خبرها

پایان حفاری خط ۳ مترو مشهد | تا سال ۱۴۰۴ کل تونل‌های خط ۴ قطارشهری مشهد به پایان می‌رسد + ویدئو

  • کد خبر: ۱۵۳۸۴۵
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
  • ۱
پایان حفاری خط ۳ مترو مشهد | تا سال ۱۴۰۴ کل تونل‌های خط ۴ قطارشهری مشهد به پایان می‌رسد  + ویدئو
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: مترو و حمل و نقل عمومی یکی از مواردی است که باید زیرساخت‌های مناسبی داشته باشد تا مشکلات عدیده‌اش حل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدخلیل منبتی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، امروز سه‌شنبه هم‌زمان با نیمه شعبان و در مراسم پایان حفاری مسیر شرقی خط ۳ قطارشهری مشهد گفت: در چهار خط مترو مبلغ ۶هزار میلیارد تومان فقط برای حفاری‌ها هزینه شده است که در همین راستا خط یک و دو نزدیک به ۳۸ کیلومتر حفاری شده است که در خط یک ۷۰۰میلیارد تومان هزینه شده است. 
به گفته وی، کل خطوط قطارشهری مشهد ۸۴ کیلومتر است و اولین دوره‌ای است که بیش از هزار میلیارد تومان در سال اول هزینه کرده‌ایم.

تونل خط سه ۳۰ کیلومتر است و امروز عملیات آن در شهرک ابوذر به پایان می‌رسد

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد نیز در این مراسم گفت: تا سال ۱۴۰۴ کل تونل‌های ۴ خط قطارشهری مشهد به پایان می‌رسد و در صورت تأمین اعتبار، ایستگاه‌ها ساخته خواهد شد.

کیانوش کیامرز، با بیان اینکه موضوعات مصوبه سفر و اقداماتی که با حضور رئیس‌جمهور داشته‌ایم، توسط استاندار و معاون عمرانی وی در حال پیگیری است، افزود: ادعا می‌کنیم در قسمت سازه‌ای صددرصد بومی شده‌ایم. طراحی‌ها کاملا بومی است، در قسمت تجهیزات نیز ۷۰درصد آن را در داخل تولید می‌شود.
وی ادامه داد: تونل خط سه ۳۰ کیلومتر است و امروز عملیات آن در شهرک ابوذر به پایان می‌رسد. ۱۴ کیلومتر حفاری با ۲۴۰۰ میلیارد تومان نیز هزینه شده است. 
به گفته وی، ۶ کیلومتر از خط میانی پایانه امام رضا(ع) به سمت حرم تا سال۱۴۰۳ راه‌اندازی‌ خواهد شد و این پروژه ۵هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۳هزار میلیارد آن توسط شهرداری تأمین می‌شود و ۳هزار میلیارد دیگر باید توسط پروژه‌های ملی تأمین شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حسین واحدی امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
0
0
خوب
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->